Ellátogattunk a budapesti Lumina Parkba, és nem bántuk meg! Képgaléria!
2022. november 20. írta: 2travelers

Ellátogattunk a budapesti Lumina Parkba, ami a város legújabb attrakciója , ahol egy csodálatos fény hangjátékokkal tarkított elvarázsolt mesevilágban találhatjuk magunkat egy este erejéig.

A fénypark korábban már 4 lengyel városban is bemutatkozott mielőtt kis hazánkba érkezett.

Gondoltuk egy hűvös hétvégi estén ez  tökéletes program lesz, ezért sötétedéskor a Margit sziget felé vettük az irányt , ugyanis a park a Palatinus strand területen található . Szerintem szuper ötlet hogy így kihasználják télen is a strandot.

Joggal kérdezitek, hogy ilyen energiaárak mellet miért pont egy fényparkot kell csinálni, de mint megtudtam energiatakarékos LED-eket, és napelemeket használnak ezért nem lesz gond a villanyszámlával náluk.

A felnőtt belépő ára 4100 Ft hétközben, hétvégén pedig 4400 Ft.

A séta a jelzett útvonalon egy világ körüli utazás témája köré épül, a bejárattól indulva bebarangolhatjuk Ausztráliát, Indiát, Kínát közben megállhatunk a lángososnál és fogyaszthatunk 1490 Ft-ért egy forralt bort vagy 2400 Ft -ért egy sajtos-tejfölös lángost , és folytathatjuk az utunkat az Egyesült Államok rakétakilövő bázisának megtekintésével amely egy csúszda tetején helyezkedik el, vagy megnézhetjük az afrikai állatokat.

Ausztrália az első “úticél” a látványos fényautóval, és a szörfös hullámmal , és a hőlégballonokkal - és itt mindenki le is ragadt egyből fotózni, de ha tovább megyünk bőven akad még lehetőség - akár insta-kompatibilis - képek készítésére is.

Az én kedvencem Kína volt , a panda macikkal és a szerencsét hozó fénycicával, de a gyönyörű zenére a színét változtató kert és az útvesztő is csodálatos volt.

A második a listámon India, a mosolygós kisvonat is abszolút kedvenc lett. De maga a vonatállomás, és odébb a Taj Mahal is belopta magát a szívembe.

A vizek szerelmesei pedig a hullammedencében csodálhatják meg a tengerek fényes élővilágát. A fény halak mintha kiugranának vízből, szenzációs megoldás volt őket ténylegesen a medencébe rakni.

Nemcsak utazhatunk képzeletben, hanem egy mesevilágba is elrepítenek minket az alkotók, egy csodálatos kastély és lovashintó segítségével. Már-már én is Csipkerózsikának kezdtem érezni magam.

A séta egy csodás, zenére a színeit váltó fényárban úszó parkkal illetve egy útvesztővel zárul -amiből azért valljuk be elég könnyen ki lehet találni, de mindenesetre szórakoztató.

Körülbelül másfél -két óra alatt jártuk körbe a parkot, ennyi idő kell rá.

A kiállítás február végéig tekinthető meg, minden nap 17-21 óra között .

Gyerekeknek és felnőtteknek is nagy élmény , én nagyon örülök hogy lett egy ilyen szuper programlehetőség Budapesten.

Remélem meghoztam a kedveteket a Lumina Park felfedezéséhez!

Kövess Instagramon vagy Facebookon további külföldi és belföldi utazós tartalmakért, még több képért,a bejegyzésekből kimaradt sztorikért, és kérdezz bátran!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.